השר בן גביר מונע מח"כ טיבי לבקר עצורים פלסטינים

אבי יעקב 2 Comment on השר בן גביר מונע מח"כ טיבי לבקר עצורים פלסטינים

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר סירב לאשר לח"כ אחמד טיבי להיפגש עם העצורים באירוע בבורקה. לדברי בן גביר: "עמדת הממונה על החקירה במשטרה היא כי אין לאפשר את המפגש עם מי מהעצורים". בן גביר הבהיר כי מעתה כל הפניות יוגשו אך ורק דרכו. טיבי: "המפכ"ל כנוע לשר גזען"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר-הכנסת אחמד טיבי, הגיש בקשה לבקר את חמשת העצורים מהכפר הפלסטיני בורקה, שנעצרו בחשד למעורבות בעימות עם היהודים שבו נפצע יחיאל אינדור, שלפי החשד ירה כהגנה עצמית והרג פלסטיני.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר השיב לפניית טיבי, והודיע לו כי עמדת הממונה על החקירה במשטרה היא כי אין לאפשר את המפגש עם מי מהעצורים.

כמו כן הבהיר השר בן גביר לטיבי, כי פניות למפכ"ל נעשות אך ורק דרך לשכת השר ולא באופן פרטי, כפי שנהגו גם כל השרים הקודמים. רק בצורה כזו אפשר למנוע לחצים ומעורבות פוליטית פסולה בהחלטות המשטרה.

 

ח"כ טיבי מתח ביקורת חריפה על החלטתו של בן גביר, ועקץ גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "לא משנה בכמה תחנות מקומיות באמריקה ביבי יתראיין. אתם באמת חושבים שאנשים בעולם ימשיכו לקנות עוד הרבה זמן את הסיפור שישראל היא דמוקרטיה?", כתב בטוויטר. ואמר גם: "נוצרו בכנסת שני סוגים של חברי כנסת: יהודים עם חסינות וזכויות וחברי כנסת ערבים ללא. זו הוכחה נוספת לכך שיש לנו כיום מפכ"ל שכנוע בידי שר גזען".

השר בן גביר השיב ואמר: "לא מתכוון להתנצל. ח"כ טיבי לא יוכל לבקר פורעים באמצע חקירה. זו החלטת הממונה על החקירה, ואני נותן לו גיבוי מלא בהחלטה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    השר איתמר בן-גביר, הענק.
    אוהבים ומעריכים מאוד מאוד…
    יהי ה' עימך בכל מעשיך תמיד.

  2. 1

    שכוייח לבן גביר, רק לא מבין למה טורחים פה בקול חי להתייחס לטיבי ימח שמו, שימות כמה שיותר מהר וזהו, לא מעניין אותי כלום ממה שהוא חושב